Кулінарія

Гуртовики продуктів для хорека. Компанії продуктів для horeca

Якщо для Вас важливо обрати компанії постачальників продуктів харчування, яким Ви можете повністю довіряти у формуванні ціни та підтримці якості товарів, звертайтесь до інтернет-магазину «Абрикос». Наш інтернет-магазин продуктів харчування прагне задовольнити всі вимоги клієнтів і розуміємо, що незалежно від того, куди прямують продукти – ресторан, кафе, готелі – вони завжди повинні бути свіжими та корисними для здоров’я і при цьому мати розумну ціну, що дозволяє зробити покупки доступними для різних категорій клієнтів.

Щоразу, коли при відвідуванні ресторану чи кафе, ми з передчуттям чекаємо на вишукані страви, смак, яких потім надовго залишається в пам’яті. І багатьох потім мучить питання, як же шеф кухаря примудряються приготувати такі чудові речі із простих продуктів. Секрет їх простий – вони користуються тільки натуральними та якісними продуктами. Їм постачають продукти класу HoReCa.

Продукти харчування сфери HoReCa

Не всім відомий термін HoReCa – знають його переважно власники ресторанного бізнесу, постачальники продуктів харчування та обладнання. Принцип продуктів харчування, внесених до цієї категорії, такий: тільки все найякісніше і максимально свіже. Список постачальників, які пропонують продукти харчування, повинен ретельно відбиратися – при їх виборі особливу увагу слід звертати на якість товарів, особливо якщо Ви хочете входити до категорії кращих ресторанів міста.

Звернувшись до нас, Ви залишитеся повністю задоволені співпрацею. Наша компанія є надійним постачальником продуктів харчування Києва. Вибираючи продукти якості HoReCa, Ви зможете приготувати будь-яку страву, задовольнити запити найвибагливіших клієнтів, зробити свій ресторан унікальним, створивши незвичайне меню для гурманів.

Доставка продуктів HoReCa

Компанія “Абрикос” пропонує щоденне постачання продуктів до кухні вашого кафе чи ресторану. М’ясні продукти, фрукти, овочі, молочка, соуси та майонези – все це дозволить вашим кухарям приготувати фірмові страви. Ми зберемо та доставимо ваше замовлення у погоджений час, і робота вашого закладу виявиться безперервною. Ми є найбільшим постачальником продуктів харчування у Києві з більш ніж 20-річним досвідом роботи на ринку. Наші експерти чудово орієнтуються у виборі свіжої та якісної продукції. Крім продуктів харчування, ми постачаємо всі необхідні для ресторанів групи товарів: чай, каву, кондитерські вироби, консервацію, одноразовий посуд та багато іншого.

Вигідні ціни, швидка доставка, найкраща якість товарів та величезний асортимент – все це можна отримати, зробивши нас постачальниками продуктів до Вашого ресторану. Ми цінуємо наших клієнтів і завжди тримаємо їх у курсі нових надходжень та знижок.

Компанія “Абрикос” здійснює поставки продуктів харчування великим і дрібним оптом по Києві та Київській області. Наш каталог із більш ніж 2 тисячами позицій дозволить вам підібрати всі необхідні товари для приготування та подачі страв. Ми готові обробити замовлення будь-якого обсягу та доставимо його в обумовлений час. За 20 років успішної роботи ми досконало вивчили всі “болі” та потреби наших клієнтів, знаємо всі нюанси та деталі, тому ви завжди можете бути впевнені, що ваш постачальник продуктів вас не підведе.

Постачальник HoReCa у Києві

Продукти даного класу завжди повинні бути свіжі та якісні, чи це риба чи м’ясо, молочні продукти чи майонез для ресторану, ягоди, овочі, фрукти і все з чого можна приготувати або прикрасити страву. Всі продукти перед тим, як потрапити до клієнта проходять ретельний контроль та відбір, тому мають необхідні документи. Постачальник продуктів харчування HoReCa позбавляє власників цього бізнесу від їзди ринками та супермаркетами з метою купівлі продуктів. Ми вважаємо за краще працювати з українськими компаніями для зручності, зменшення транспортних витрат та стабільності поставок. Асортимент пропонованої продукції складається з найбільш популярних брендів в сегменті Хорека, таких як Knorr, Calve, Hellmann’s, Lipton та інші, що є ключовими інгредієнтами, що постійно використовуються професійними кухарями, які завдяки постачальникам зберігають новизну і принадність своїх меню і рецептів приготування страв серед постійно змінюються у світі смаків.

Послуги доставки продуктів Хорека надають дуже мало фірм, тому вони мають великий попит, тому що підходять до роботи серйозно і відповідально. Саме так ми здобули свою репутацію бережемо її. Купуючи у нас продукти для свого закладу, ви не боїтеся за здоров’я своїх відвідувачів. З’являється можливість укласти довгострокову співпрацю на вигідних умовах, що зручно для ведення власного бізнесу. Для постійних замовників передбачена система знижок та гнучке ціноутворення. Постачання на власному транспорті в будь-якому обсязі здійснюються і без затримок. Доставка здійснюється в будь-яке зазначене місце в Києві та Київській області, в інші регіони поставки обумовлюються індивідуально.

Переваги замовлення продукції HoReCa у нашому інтернет-магазині

Великий асортимент товарів

У нашому каталозі ви знайдете всі необхідні товари для забезпечення роботи закладу. Бакалія, заморожені та свіжі ягоди, молочні продукти, побутова хімія.

Висока якість

Ми є постачальниками високоякісних продуктів харчування. Всі товари пройшли контроль якості та зареєстровані за системою Меркурій.

Використання високоякісних продуктів харчування для Horeca є основою ведення успішного ресторанного бізнесу. Свіжі, безпечні та привабливі зовні продукти повинні доставлятися точно вчасно, оскільки для роботи ресторанів будь-які затримки означають втрату клієнтів та грошей.

Що передбачає Horeca?

Термін Хорека, що використовується у сфері готельного бізнесу та галузі громадського харчування, передбачає впровадження певних стандартів індустрії гостинності. Компанія «Клеменвілля» повністю відповідає високим сучасним запитам цього бізнес-сектору та пропонує своїм клієнтам лише найкраще.

Насамперед, наші фахівці відбирають виключно якісні продукти, вироблені не тільки в нашій країні, а й далеко за її межами. Небагато постачальників продуктів у столиці можуть забезпечити постійну наявність свіжої зелені, м’яса, риби, молочних продуктів, яєць, прянощів та іншої продукції в обсягах, необхідних для великого ресторану світового рівня.

Наші можливості дозволяють зберігати асортимент із більш ніж 1000 продуктів харчування в найбільш підходящих для них умовах: за достатнього рівня вологості, необхідної температури та у спеціально призначених ємностях на власних базах.

Провідні постачальники продуктів Horeca використовують спеціалізований транспорт, який оснащений усім необхідним для перевезення швидкопсувних та екзотичних продуктів. Компанія «Клеменвілля» — не виняток, тому ми маємо власний автопарк спеціалізованої техніки.

Чому найкращі ресторани Києва обирають нас?

Компанія «Клеменвілля» працює на ринку Хорека достатній час для того, щоб накопичити досвід та отримати кваліфікацію справжнього професіонала в галузі постачання свіжих, високоякісних продуктів у широкому асортименті.

Наші постійні клієнти – найкращі ресторани Києва, які співпрацюють з нами тривалий час. Провідні шеф-кухарі оцінили всі переваги нашого сервісу:

  • широкий асортимент продуктів харчування, що включає екзотичні, швидкопсувні, свіжі та заморожені продукти;
  • гнучка цінова політика та знижки для постійних клієнтів;
  • висока швидкість виконання замовлень, навіть у форс-мажорних обставинах термінової підготовки до банкету або внесення змін до меню;
  • лояльне ставлення до клієнта. Співробітники компанії «Клеменвілля» готові розглянути будь-які пропозиції та запити клієнтів;
  • бездоганна якість продукції, підтверджена наявністю сертифікатів;
  • відмінна репутація компанії та безліч позитивних відгуків.

Компанія «Конус +» більше 12 років працює в галузі оптових поставок продуктів харчування та супутніх матеріалів для японської та азіатської кухні.
“Конус +” – компанія, орієнтована у своїй діяльності на інтереси наших клієнтів. Пріоритети нашої компанії в галузі виробництва та постачання:
I. Організація безперебійних поставок. Постійна наявність повного асортименту продукції складі підприємства.
ІІ. Розміщення замовлень на виготовлення продукції стабільної якості під нашим технологічним контролем лише на сертифікованих підприємствах в Україні та за кордоном.
ІІІ. Високий рівень задоволення потреб кожного клієнта в рамках нашої співпраці.

Ми пропагуємо здоровий спосіб життя, пропонуючи своїм клієнтам вигідну якість нашої продукції.
Команда професійних співробітників підприємства забезпечує прямі поставки високоякісної продукції від виробників з різних країн світу: Японії, Китаю, Тайваню, Таїланду, Індонезії, США, Європи.
Клієнтами нашої компанії вже є підприємства оптової торгівлі та роздрібні оператори ринку HORECA у Києві та регіонах України. Багаторічний досвід роботи з лідерами ринку ресторанів японської кухні дозволив нашій компанії стати професіоналами у своїй галузі.

Тому все печиво завжди є в наявності.

5. Ми використовуємо у приготуванні печива високоякісні інгредієнти: у тому числі борошно в/с King Arthur Flour (США), оливкова олія Extra virgin (Іспанія), вершкове масло Lurpak (Данія), яйця (у тому числі перепелині), натуральні ягоди та фрукти, барвники та ароматизатори.

6. Склад розроблений на замовлення наших американських партнерів у спеціальній Лабораторії харчових інгредієнтів (США-California).

7. Харчові папір та фарби для передбачень виробництва Японії. Надруковано у спеціалізованій друкарні в Європі.

8. В індивідуальній упаковці для всіх печива з прогнозами тільки ми використовуємо двошарову плівку з нанесенням друку між шарами, щоб фарба не стикалася з печивом. Така упаковка повністю відповідає найвищим міжнародним стандартам.

9. Вся наша продукція має Сертифікат ДЕРЖСТАНДАРТ, Декларацію відповідності, штрих-код

10. Спеціальні ціни діють лише для наших постійних партнерів та дистриб’юторів.

11. Печиво з передбаченнями без упаковки – порушення міжнародних норм реалізації продукції одиничного призначення. Представлене на ринку печиво без упакування – підтвердження сумнівного виробництва товару. Тільки кооперативні виробники в Україні випускають таке печиво. Відповідно, якість глазурування може викликати сумнів і може бути прийнятно для споживача (немає ГОСТ), як і будь-яка продукція, представлена ​​на несертифікованих ринках.

12. Оплата провадиться тільки за безготівковим розрахунком.

13. Зі зразками упаковки можна познайомитися на http://xn--80aakdaaaskar2aehterqe5ixeqd.xn--p1ai/index/galereja/0-23 Вартість однакова.

14. Корпорація Удачі, як і наші закордонні партнери, суворо дотримується принципу непередбачуваності. Тому ми не випускаємо передбачення конкретних дат. Інакше втрачається весь сенс пророцтв, всім стає зрозуміло. що написане у них “притягнуте за вуха”. Весь зміст передбачень у їхній непередбачуваності. Тільки тоді гра коштує свічок, і передбачення викликають довіру споживачів. А довіра вартує багато.

15. Чому наше печиво найкраще?

Відповідь проста. Хтось купує дешеву вітчизняну машину, а хтось віддає перевагу дорогому, зручному, комфортному і красивому Мерседесу. Так от для тих, хто розуміє, ми пропонуємо покупцям Мерседеси.

16. Увага. Якщо Вам пропонують низьку ціну за печиво з пророкуванням – це має Вас насторожити. Якісний, екологічний товар не може коштувати дешево. Швидше за все печиво вироблено кооператором, який використовував при виготовленні замінники, покращувачі смаку, консерванти та інші не найкорисніші для здоров’я людини продукти. Яскравий солодкий смак – характерна ознака наявності таких речовин у продукті. Всі знають, що натуральні ароматизатори та барвники не мають яскравих запахів та фарб. Особлива увага паперу для передбачень – вона повинна бути надрукована спеціальним чорнилом. Звичайна друкарська фарба або фарба принтера, потрапляючи в розігріте печиво (надати йому потрібну форму можна тільки поки воно розжарене) стає хімічно активною речовиною, яка непомітно вбирається в тісто, швидко накопичується в організмі і завдає непоправної шкоди здоров’ю.

econom

Логістика
    Бакалія, снеки

  • Інші продукти

Компанія ТОВ «Логістика» пропонує до Вашої уваги широкий спектр спецій, приправ, прянощів ТМ «Мій продукт» власного виробництва.
Ми зуміли завоювати довіру своїх партнерів завдяки ретельно підібраному асортименту, розробленому з урахуванням високих вимог покупців, новинкам, що постійно вводяться, асортименту всіх груп, що оновлюється і розширюється, дотриманням чітких умов доставки і гнучкого підходу за умовами ціни та оплати.
Весь виробничий процес – від отримання сировини до просування готової продукції – є предметом постійної уваги фахівців компанії.
Пред’являючи суворі вимоги до своєї продукції, компанія спостерігає за ринком, що розвивається, і інвестує кошти в науково-дослідні та конструкторські розробки з удосконалення виробництва.

Власне виробництво широкого асортименту спецій та приправ
– Продукція ТМ «Мій продукт» повністю сертифікована, відповідає ГОСТам та ТУ
– Найширша лінійка виробленої продукції (у багатошарових пакетах, у ПЕТ банках, у скляних флаконах, у млинах, у пакетах із замком zip- у пластикових відерках)
– Виробництво продукції сегменту HoReCa
– Розробка та виробництво продукції для клієнтів СТМ
Ми даємо вам ціни виробника, ви – самостійно приймаєте рішення щодо торгової націнки.
З низки виробників аналогічної продукції нас виділяють:
– дійсно низькі ціни;
– Можливість закуповувати будь-які партії;
– Наявність системи штрихкодування;
– Доставка (як правило БЕЗКОШТОВНА !!!) по регіонах України;
– Повернення, обмін, заміна виробничого шлюбу.

econom

ЛОТОС-СТОЛИЦЯ
    • М’ясо та м’ясна продукція
    • Риба та морепродукти

Овочі, фрукти, ягоди
Кондитерські вироби, цукор, мед
Чай, кава та безалкогольні напої
Бакалія, снеки

  • Інші продукти

Основними напрямками діяльності є: постачання продуктів харчування в комбінати харчування, ресторани, готелі, мережеві кав’ярні, кейтерингові компанії, а також постачання необхідної сировини кондитерським виробництвам та міні пекарням. Компанія має власний транспортно-складський комплекс загальною площею понад 1000 кв. м. з диференційованим обладнанням для зберігання продуктів харчування відповідно до умов; центральний офіс з відділами закупівель, маркетингу, продажу, фінансовим відділом та бухгалтерією. Єдина інформаційна система та професійні стандарти роботи дозволяють забезпечити нашим клієнтам безкоштовну доставку по Києві, маркетингову підтримку, оперативний контроль за виконанням їх замовлень та імпорт будь-яких товарів, що цікавлять, за спецзамовленнями. Склад працює з 8.00 до 18.00, має власну техніку, що забезпечує вантажно-розвантажувальні роботи. Відділи маркетингу та закупівель проводять постійний моніторинг Постачальників та маркетингові дослідження щодо аналізу ринку, що дозволяє нам бути завжди на вершині купівельного попиту. «ЛОТОС-СТОЛИЦЯ» активно розвиває свою регіональну мережу за всіма товарними напрямками. Компанія
співпрацює більш ніж з 1000 клієнтів у Києві. В асортименті фірми понад 1000 товарних позицій, які постійно присутні на складах Києва.

Види продукції: “Unilever” (торгові марки “Knorr”, “Lipton”, “Розаговір”, “Hellmann’s”, “Calve”, “Rama”, “Mazola”); “MARS” (торгові марки “Uncle Bens”, “MasterFoods”, “Mars”, “Snickers”, “Bounty”, “Twix”); “MASPEX” (торгові марки “La Festa”, “Теді”); “Ф’юча Ентерпрайзіз” (торгова марка “MacCoffe”); “Ріттер Спорт Шоколад”; “Мегапак” (вода: торгові марки “АРКТИК”, “Ноор”); link text

econom

Фабрика морозива Престиж
    Молоко, молочні продукти, яйце

  • Інші продукти

«Фабрика морозива «Престиж» створена 1995 року у Дніпрі. Компанія спеціалізується на виробництві морозива, сорбетів та заморожених десертів класу преміум для сегменту HoReCa. Використовуючи сучасні технології, вироблятимуть понад 60 сортів морозива та сорбетів, безперервно розробляються нові оригінальні смакові рішення. Основні засади ведення бізнесу: довгострокові партнерські відносини, індивідуальний підхід до клієнта, високий рівень сервісу та гарантія якості продукції. Понад 800 підприємств HoReCa у Києві та Дніпрі вважають нас стабільним та надійним партнером.

Принципи компанії:

Надійні партнерські відносини з постачальниками та клієнтами
– Високоякісна натуральна сировина та сучасні технології виробництва
– Завжди є широкий асортимент продукції
– Гнучка цінова політика, індивідуальний підхід
– Точність та оперативність обробки замовлень, щоденна доставка продукції
– Розробка та реалізація програм для клієнтів зі збільшення продажів
– Обов’язкове дотримання та перевірка якості вироблених продуктів

Термін HoReCa належить ринку індустрії гостинності. Цей акронім походить від початкових літер англійських слів Hotel (готель), Restaurant (ресторан), Catering (кейтерінг) або Cafe (кафе).

Популярним сьогодні словом HoReCa фахівці позначають сектор бізнесу, в якому представлені заклади громадського харчування (ресторани, кафе, бари) та готельного господарства (готелі та готелі), а також підприємства-постачальники продуктів харчування та обладнання у цій сфері. HoReCa – це спеціалізований ринок послуг, що має свої традиції та суворі правила, за якими він функціонує.

Особливості ведення бізнесу

Основна умова HoReCa – це обов’язкова присутність бренду в оформленні інтер’єру, у обладнанні, що використовується, у всіх позиціях меню. Враховується буквально все, включаючи серветки, текстиль та рекламні стенди. Заклади, що належать до категорії HoReCa, – зручне місце для проведення рекламних акцій, оскільки відвідувачі вже звикли до її наявності та ставляться до цього цілком прихильно.

Як правило, такі заклади доступні для більшості – їхня цінова політика відрізняється демократичністю. Що помітно полегшує комунікацію із цільовою аудиторією.

Однак у сегменті хореку присутні також і елітні заклади, до яких поставляється ексклюзивна дорога продукція. Тому не можна сказати, що HoReCa – виключно недорога сфера послуг.

Продукти харчування для закладів

До найдоступніших для відвідувачів і закладів громадського харчування типу HoReCa, що часто зустрічаються, відносяться закусочні, бістро, піцерії та кафе.

Як правило, такі підприємства не мають кухні, достатньо обладнаної для приготування великої різноманітності страв. Меню обмежується продуктами харчування, які не потребують тривалого приготування. Це піца, канапе, чизбургери, гамбургери, різноманітні бутерброди та салати. З напоїв найчастіше подається чай та кава. вимагає присутності в меню кількох видів соусів, приправ та додаткових закусок. У такому закладі має бути холодильне обладнання для зберігання .

Недорогі заклади типу закусочної або кафе призначені для швидкого сніданку, обіду, вечері чи перекушування у робочу перерву. Вони часто подаються страви з напівфабрикатів. Наприклад, готові та розігріті другі страви.

До вищого рівня обслуговування належать ресторани. Навіть невеликий і не дуже дорогий ресторан має відрізнятися різноманітністю страв, які пропонуються в меню. Ресторан має добре
обладнану кухню та ретельно підібраного господарями шеф-кухаря. У меню включається кілька пунктів: гарячі та холодні закуски, салати, перші та другі страви, екзотичні чи фірмові страви. Обов’язково присутні десерти та алкогольні напої.

На сьогодні дуже популярні спеціалізовані ресторани, що пропонують страви національних кухонь.
Але такі заклади важко зарахувати до недорогих. Елітні меблі, дорогий посуд, незвичайне освітлення та інтер’єр, безліч екзотичних страв, напоїв та вишуканих закусок – ось основна відмінність спеціалізованого ресторану від інших, більш доступних середньому класу, закладів громадського харчування.

Закупівля продуктів

Придбання продуктів – процес відповідальний, приступати до якого господарям закладу необхідно, залучаючи до процесу вибору шеф-кухаря.

У завдання кухаря входить складання калькуляційних та технологічних карт. Орієнтиром є список інгредієнтів, необхідних для приготування страв, що включені до щоденного меню.

Але закупівля продуктів із запасом може призвести до серйозних фінансових втрат. Молоді заклади зазвичай відвідують слабо. Повинно пройти деякий час, перш ніж ваш ресторан чи будь-який інший заклад громадського харчування стане відомим потенційним відвідувачам.

Обсяги закупівлі продуктів повинні базуватися на фактичній відвідуваності та попиті у відвідувачів на ті чи інші позиції меню. Список страв коригується з розвитком бізнесу. «Робота над помилками» та облік найдрібніших нюансів – основа успіху.

Шукайте якісну та надійну упаковку для продуктів? Корисна інформація щодо посилання.

Як знайти постачальників

Із постачальниками продуктів виникають проблеми навіть у популярних закладів.

Від так званого людського фактора при закупівлі продуктів не застраховано жодного підприємця!

В ідеалі хороший постачальник – це:

  • надійність послуг;
  • сталість;
  • щодо невисокі ціни;
  • якість продуктів, що надаються.

Як показує практика, швидко знайти такого постачальника – завдання нелегке. Проте вже перші місяці роботи закладу все розставляють на свої місця. Зазвичай до господарів підприємства громадського харчування звертається відразу
кілька постачальників, які пропонують свої послуги. Залишається лише зробити правильний вибір.

Оптимальним варіантом буде відомий бренд. Спочатку співпраця з таким постачальником пов’язана з деякими труднощами. Зокрема, може бути сувора перевірка всієї документації та платоспроможності. Надалі ці «неприємності» з лишком окупляться придбанням надійного і довготривалого партнерства з компанією, що вже заслужила довіру у споживачів.

Певні проблеми можуть представляти порушення договорів про постачання товарів. У цьому випадку необхідно чинити певний тиск на постачальника, нагадуючи йому про терміни та обсяги доставки. Усі працівники закладу, які приймають товар, повинні взяти за правило уважну перевірку усієї партії. Іноді постачальник помиляється у найменуванні чи кількості товару. У більшості випадків це непорозуміння якраз і відноситься до горезвісного людського фактора, від якого нікуди не подітися.